Hilalsarem benim bebeğim de aynısıydı kakasını yapamıyordu ıkınmalar bağırmalar sinirlerim bozulmuştu poposuna devamlı zeytinyağ sürmeler kulak pamukçuğuyla kansuk dijye fitil var uyarıcı devamlı ondan veriyordum öyle çıkarıyordu yalnız biogai damlasına başladım 3. Haftamız olucak maşallah artık kendisi kaka yapıyor ben artık uyarmıyorum keşke daha önce başlasaymışım bu arada bebeğim yeni 2 aylık oldu 1.5 ay bu kaka problemi ile uğraştım