Merhaba kızlar. Kızım 1 aylık oldu ama Kakasını kendinisi yapamıyor . 1 2 kere yaptı ama daha da yok. Doktora götürdüm bir sıkıntı yok dedi. Ultroson da çektiler karnına. Ama yok yok yok. Zeytinyağı ve vazalin ile uyarıp yaptırıyorum. Nereye kadar böyle devam edecek. Çaresini bilen başına gelen var mı. Doktor krem verdi içeri.ver bunu parmağınla dedi ama yine de yapamadı. Uyarmak zorunda kaldım. Artık imdat diyorum. Popusunu uyarmaktan zarar verixem diye de korkuyorum. Yardım lütfen.. zeytinyağı da içirdim bu arada. Rezene denemeye başladım. Ikınırken midede ne var ne yok çıkarıyor bu arada. Tekrar emmek gaz kaka başım ağrıyor artık bu kaka işi yüzünden.