Ylmzyagmur mutlaka götür anlamsız ağlamalar varsa enfeksiyondandır. Artık delirme aşamasına gelmiştim. Yavrumun sıkıntısı varmış meğer. Kendime engel olamayıp kızıyordum çünkü çok ağlıyordu. Herşeyini yapiyorum daha ne derdin diye. Şimdi vicdan azabı çekiyorum. İlk annelik ve çok acemiyim. Ona bağlıyorum. Enfeksiyon olacağı aklıma bile gelmedi. Kaka için tekrar götürdüm doktor tahlil yaptı ve orda ortaya çıktı. Ama hissediyordum eşime sıkıntısı var dedikçe kakasındandır diyordu. En sonunda patladım. Hislerim doğru çıktı. Acemi olmak çok kötü yaa.