demetdiyebiri35 yavrusununannesii arkadasım 10 gün önce yaptırdı ona söylemiş eve oda bana söyledi bende verdim
demetdiyebiri35 Elfida-10 bilmiyoruz böyle böyle tecrübe ediniyoruz işte daha dikkatli oluruz diğer aşılarda
frambuazliturti Elfida-10 çocuğnu atesler içinde yanmasını izlemektense vermek daha mantıklı bence 🤷🏻♀️ Eninde sonunda hastalanıp kendi bağışıklıklarını alacaklar zaten
Elfida-10 frambuazliturti tamam siz öyle yapın size mantıklı geliyorsa. Doktorları dinleyipte ne yapacaksınız mantığınızla devamke
Deletedmom14 Elfida-10 ay geçen biri gitmeden önce parol ictim, sütümden bebeğe geçsin diye dedi .Neden yaparlar bunu anlamıyorum. Bana ebem 37 yi geçmezse verme surup dedi. Boşuna ası yaptırmış oluyorlar daha gitmeden şurup vererek
Kereminannesi09 Deletedmom315 doktor bize 38i gecerse ver demisti gecmezse ilik dus aldir sık sık demisti bnce hemen vermeyin cok cikarsa verirsinz gecmis olsun insallah cikmaz
Edisaras Kereminannesi09 sık sık duş mu ? Bizim ebemiz gelmeden önce yıka aşılardan sonra 3-4 gün duş yok dedi
frambuazliturti Elfida-10 benim doktorum 4 saat arayla verebilirsin demişti oysa 🤔 doktordan doktora değişiyorsa bilemiyorum tabi
Kocayanakannesi Deletedmom315 bizde 23 temmuzda olucaz da 3 aşı birden olduğu için nasıl oluyor acaba, birini yapınca ağlamaya başlicak sonuçta diğerleri nasıl yapılıyor? Kıyamam ya çok endişeleniyorum da.
Ececik07 Kocayanakannesi 2 dk sürmüyor tık tık hepsini yapıyor verem daha az acıyor ama bacakta olan yakabilir o sırada hemen diğerini de yapıyor ağızdan da rota damlasını yapıyor 4 aşı
Kocayanakannesi Ececik07 hiç kıyamıyorum ya, şimdiden beni aşı gününün korkusu kapladı. Rotadan sonra kusmaması gerekiyormuş sanırım dimi?
Ececik07 Kocayanakannesi kusabilir ama önemli değil bebekler sandığımızdan daha güçlüler ateşi çıkmadan ilaç vermeyin lütfen doktorlar sürekli uyarıyor bırakın vücudu savaşsın diye çocuk doktorları 38-38.5 olunca ateş diye kabul ediyorlar zaten ki 2. Ay aşısında ateş çıkması çok olmuyor bazı bebekler de oluyor
Elfida-10 Edisaras aşı yerine su değdirmeden yıkayabilirsiniz yada ıslak bezle koltuk altı bacaklarına koyabilirsiniz
Kocayanakannesi Elfida-10 mamayla besleniyoruz, ona göre ayarlamam lazım o halde saatini. Bazı aşılardan sonra ebeler genelde hemen emzir diyorlar, bebeği rahatlatmak açısından. Bunda öyle bir durumda olamıyor öyleyse
laktas Deletedmom315 biz de dün 2 aylık aşısı olduk. Doktorumuz 38.2 yi geçerse yarım fitil verin dedi. Koltuk altı 38.4ü kafası 38 i bulunca dayadık fitili. Hızlıca düştü ateşi bir daha cıkmadı.
Deletedmom_16 Elfida-10 evet vücudun biraz ateşle mücadele etmesine izin vermek gerekli. 38.2 oldu bizimki ben o zaman verdim. Yarım saatte düştü. Doktorum da o şekilde söylemişti.