kubra_s Deletedmom315 canım 38 olunca bir çay kaşıgı vermen yeterli 37-38 arasında ise eklem yerlerine bez koy ve yüzünü boynunu ıslak pamukla sil
Kocayanakannesi Elfida-10 mamayla besleniyoruz, ona göre ayarlamam lazım o halde saatini. Bazı aşılardan sonra ebeler genelde hemen emzir diyorlar, bebeği rahatlatmak açısından. Bunda öyle bir durumda olamıyor öyleyse
frambuazliturti Elfida-10 benim doktorum 4 saat arayla verebilirsin demişti oysa 🤔 doktordan doktora değişiyorsa bilemiyorum tabi
Meymis Deletedmom315 canım biz aşıyı sabah yaptırdık. Eve gelince saat 10 da çay kaşığıyla calpol verdim üzerini de incelttim. Akşama doğru vücut ısısı artmaya başlamıştı ama huzursuzluk yoktu. Gece 10 da tekrar şurup verdim. Cumartesi sabahı da inanılmaz ateşlendi sirkeli suyla serinlettim biraz da su içirdim. Gün içinde yine arası 12 saat olacak şekilde Şurup verdim. Pazar günü bişeyi kalmadı çok şükür.
Aci Meymis bizde dun olduk aşıları eve gider gitmez surup ver dedi ebe bende yarım saat sonra verdim 2 gündür çok huzursuz sürekli ağlama hali var dun gece de atesi çıkacak gibi oldu verdim bugünde yükseliyordu gene verdim napayim 38 i bekleyemedim yüzü falan kirmiziydi insan dayanamiyo 37.8 de verdim