yerlersenietipuf benim bebeğim 2aylikken emmeye başlamıştı. Göğüs ucu yaralarım oldu. Garmastan,lansinoh, e vitamini zeytinyağı, gümüş kapak pek bir işe yaramadı.emzirirken yatağı tekmeliyordum yada elimi ısırıyordum 😢 bir arkadasim genel cerrahi doktoruna gitmemi tavsiye etti. Doktor ultrason gibi bir cihazla memelere bakıyor içeriye doğru iltihap var mı diye.cok şükür yoktu.sizin anlattığıniz bana öyle bişi olabilirmis gibi geldi,çünkü içerden ağrıyor diyorsunuz.benim duyduklarım hep meme ucu ile ilgili acilardi.gitmenizi tavsiye ederim.bu arada bazıları bu acıları 1haftada bazıları 20gunde çekiyor bitiyor.bende 1ay sürmüştü.en faydalı gelen krem hametan diye ucuz bir yara kremiydi ☺️ emzirmek çok güzel bir duygu.umarim en kısa zamanda acısız tadına varabilirsiniz 🤗