yerlersenietipuf benim de öyleydi ilk 1 ay neredeyse, 3. Gün dayanamayıp göğüs kapaklarından aldırdım eşime, biraz komik görünüyordu ama evde hep onunla gezdim o sıralar emzirmeden sonra zeytinyağı sürüyordum onları kapatiyordum. Nemli kalmasını kurumamasini sağlıyordu ve işe yaradığını düşünüyorum. Daha sonra göğsüm alıştı. Duymuyorum acısını artık.