Tazeanneee18 kızım 4.5 aylık, arada bir mama takviyesi de yapmam gerektiği için biberon kullanmak zorunda kaldım, uzun zaman boyunca önce hep emzirdim, arkasından 30cc takviye olarak mama verdim. Hiç sorun yaşamadık ama son 1 haftadır ciddi anlamda bir red başladı. Belki 4. Ay atağıdır bilemiyorum. Hem meme hem mama veren anneler nasıl yapıyor gerçekten merak ediyorum. Alıştırma bardağı alacağım, aklımda var o. Teşekkür ederim 🙏🏻