Guler100 defnesmomm 4.ayda bizimde baslamisti ki ben hic meme reddi yasamam sanyodum aglasa bile memede susuyodu çünkü. Hep uyancagi zaman mayhos oldugunda emzirdim oyle yapa yapa 5.ayda.bitti cok şükür suan reddetmiyo biberonla ara sira mamada veriyorum hatta
Kelebegimmmm kubra_s günde 3-4 kez değl. 10 kez sağarsanz 24 saatte sütünz artar. Pes etmeyin sağın. Ben sağıyrm meme reddinden dolayı
kubra_s Kelebegimmmm bilmiyodum çok sagol ya yazdıgımı algılamadın galiba sütüm azalana kadar 2 saatte bir 3 saat bile olmazdı sagar dururdum artık azaldı yok bitti biten süt gelmiyor sagmak belli bir süre sonra kurutuyor
Kelebegimmmm kubra_s size yardım etmk istedim canı gönülden. Çok çirkin bi konuşma tarzı bu. Size aynı şekilde cevp veremem bana yakışmaz. Siz kendinize yakışan şekilde konuşabilirsinz
Kbra- Benim bebeğimde emmiyor çok az kilo almış 3 ay 8 günlüğüz biberonuda almıyor sinir krizi geçiriyorum 😕
defnesmomm Kbra- biberonu değiştirdim ben, o sayede alıştı bir süre sonra… Kaşıkla filan vermeye çalışın, zor oluyor ama aç kalmasından iyidir
Smryna Htcsmt bırakmadı biberona da devam ediyor meme + mama olarak gidiyoruz. Meme ile verdiğim biberon chicco biberon kısmı yamuk olandan anne memesine ve gögsune en yakın olab biberon
defnesmomm Kbra- lansinohtan memnun aslında kullanan anneler. Müzikli dönence varsa onu açıp verebilirsiniz biberonu, benim kızım ilk öyle aldı biberonu, dönenceye bakarken çok keyifli oluyor. Reddetmedi biberonu.
Mervisko kitapkokusu_ olsun sıkma canını.sonuçta aç kalmıyor.benim oğlum mamayla büyüdü.şuan 6 yaşına girecek.dert etme kendine 😍
kitapkokusu_ Mervisko bazen böyle düşünüyorum bazen de üstüme geliyorlar emzirmiyorsun emzirmedin diye moralim bozuluyor daha çok
Guldognnn98 Denizanasi2403 bunu yapanlarda yine kadın milleti 40 liken o kadar alingandimki bu çocuk acıkmış diyince annem kendi ablam bagiriyodum artik alın siz emzirin tabi nazım kendi ailemeydi ama insanın elinde değil alınganlık tavan oluyor 🤭
ertugrulbey19 Selimustafa Uyku düzenimiz var şükür akşam 8bucukta uyur sabah 7 7bucukta kalkar gece de bazen 1 bazen 3 kere falan uyanıyor emmek için. Uyku düzeninde sıkıntı yok da emerek uyuduğu için sürekli meme istiyor dalamadigi zaman yatirdigimda uyanıyor falan.
Mervisko kitapkokusu_ çok saçma sakın öyle düşünme.hiç kimse kimsenin anneliğini sorgulayamaz.takma kafana🙏🏻