Aymiraaa Endişe etmeyin ortalama içerisindeyse o doktoru takmayın. Genelde zaten 4.ay itibariyle bebekler az almaya başlıyorlar gayet iyi almış bundan sonra 200-600 gram aralığında alacak her ay 1 kg ve üzeri alsa ne olurdu yani ne saçma konuşmuş öyle. Çiş olayı da sıcaklardan etkileniyor doktorun su ver dediyse içebildiği kadar Ver. Sık sık emzir bol su iç gerisi zaten gelecek göreceksin.