Aymiraaa aynen canımm günde 2 sefer bike versen mamayı yeter çol sık emdiği için sütünde yetmiyor olabilir çünkü hemen dolmuyor ya sende dinlenemiyorsun. Mamaya alışır diye korma biz 4 aydır mama artı anne sütü olarak gidiyoruz. Acıktımı direk memeyi arıyor kuzum beslenceğini anladımı direk memeye dönüyor. 6 aylık olucaz sadece ay sade anne sütü aldı 4 aydır anne sütü artı mama yapıyoruz en azından doyduğunu biliyor. Diğer türlü çok ağlardı memeden süt gelmeyince emiyordu bırakıyordu ağlıyordu sürekli meğerse süt istediği kadar gelmiyormuş mama içirmiştim evde küçük mlde vardı meğerse açmış kuzum ondanmış ağlaması. Dene belki hızlıca toparlar kilosunu. Ama sağlıklı olsunda ilk önce kiloyu elbet alır ilk önce sağlık 🤲🤲