Zeyno111 Aymiraaa Gayet iyi 4.ay için genelde pek emme de olmuyor etrafı renkleri ney görmeye başladıkları için o ay dikkatleri dağılıyor sonraki aylarda bizim hep o civarda maksimum aldı önemli olan sağlıklı olması kilo boy baş çevresinin durmaması
Aymiraaa Zeyno111 evet sürekli sağına soluna bakıyor emerken zaten hiç uzun süre emmedi doğduğundan beri 15 gün sonra kontrolümüzde ne olacak bakalım kilosu boyu persentilde iyi baş çevresi biraz küçük ama bıngıldağı henüz kapanmadığı için düzelebilir dedi
Zeyno111 Aymiraaa Aydan aya değişebiliyor o önemli olan yarım cm bile olsa sürekli büyüme göstermesi 😻boy uzaması önemli kilo bir gelişim göstergesi tek başına hiç değil aydan aya değişir bazen boyuna da veriyorlar
Heide Aymiraaa benim de persentilde hem baş çevresi normaln altnda ckyor ama doktor saglk ocagi faln hiç bişey demedi bilmiyorum nye böyle oluyor