TurkerNoyan açlık kan şekeri ile oluşan sarılığın tabiki de bebeğin beslenmesi ile alakası var. Anne postunda belirtmemiş ki bu durumu. Sarılık: anne bebek kan uyuşmazlığı ile oluşan sarılık, anne sütü işe oluşan sarılık, karaciğerin olgunlaşmalarına bağlı sarılık gibi birçok sebepleri var. Belki daha da sebepleri vardır. Benim oğlum da aramızdaki kan uyuşmazlığına bağlı olarak sarılık oldu anne sütü yetersizliğinden değil. Tabi ki de bebeğin her koşulda aç kalmaması gerekir çünkü sarılığı Çişiyle atıyor.