Nuralicihangir merhaba benim ds bebeğimin sarılık değeri 14′dü. Doktor 2 gün sonra tekrar gel bol bol emzir dedi. 2 gün içinde 11 e düştü. 1 hafta sonra 9 a. Şimdi de kalmadı çok şükür. Bol bol beslemekten geçiyor iş, ayrıca günde 5 dakika ellerini ayaklarını güneşe tuttum. Evin perdelerini açıp eve hep güneş gelmesini sağladım. Bunun da etkisi varmış