Minnakseven zerroya 40 günlüğüz her akşam 8 9 gibi yıkıyoruz daha havludayken de hemen emziriyorum ten tene temas.ama iki günde bir şampuan kullanıyoruz
Sema06 zerroya aksine banyo yapan çocuk daha iyi gelişir derler bizde o yüzden hava sıcak olduğu için günlük yaptırıyorum
Hunilianne zerroya yerinde olsam her akşam yıkar paklar uyuturum bunu rutin haline getiririm. Yıka hiçbir şey olmaz ♥️
Zuzuuu zerroya 3 aylıktan sonra hergün duş aldırdım hava sıcakları arttıkça bu günde 2 kere oldu şuan 18 aylık günde 3 sefer duş aldırıyorum doktorumuz rahatlatır demişti
_annebebek zerroya Merhaba bizde 31 günlüğüz her gün öğlen yıkıyorum misler gibi rahatlıyor kuzum zaten aşırı sıcak yerde yaşıyoruz bide kusuyor falan hem suda poposuda rahatlıyor bezsiz 😍 bence sizde yıkayın derim ayrıca su çocuğun gelişimi için olumlu yönde etkiler 🙂
idil1990 zerroya hergun yika hic bisi olmaz ben gunde iki sefer yikadigim bile oluyor isilik oluyor cok bebegim
Sdayvs zerroya 45 günlük bebeğim her akşam yıkıyorum hatta bazen sabah akşam yıkıyorum cok sıcak cunku :) nasıl mutlu oluyor yawrum yıkanınca 💓🥰
Kavruuukk zerroya her gün yıkamaya çalışıyorum bugün kuvezinde su keyfi yaptı ilk defa gulucuklerini şahit oldum havalar çok sıcak
Leblebir zerroya kiloyla duşun bid ilgisi olduğunu düşünmüyorum. Bence heegün yıkayın rahatlasın bebeğiniz. Ben kızımı günde 3 kere suya sokuyorum resmen, akiam da duş aldırıp uyutuyorum :)
Blackwoman zerroya Her gün duş aldır. Ama her gün şampuan kullanma. Haftada iki - üç defa falan kullan daha çok küçük cildi kurumasın🥰 Bu sıcakta zaten en iyisi duş aldırmak isilik olmaz rahat uyur bebisler.
Ebruea zerroya hergn yıkayın hiç birşey olmaz. Fakat sürekli şampuanla yıkamanı tavsiye etmem. Bende hergün suya sokuyorum ama haftada 2-3 defa şampuanla yıkıyorum. Diğerlerini saf suyla hem suya alışıyor hemde rahatlıyor.
espalp zerroya babannem hep yıkanan çocuk daha çok büyür der 🤣 bence bu sıcaklarda küçük bile olsa her gün duş iyi olur. ben günde en az iki kez yaptırıyorum. doktor haftada sadece iki kez şampuan ve vücut köpüklemesi yapın dedi
Hale-kd zerroya benim oğlum 27 günlük ve hergün yıkıyorum 🙂 misler gibi uyuyor sizde öyle yapın hava çok sıcak yazık bunalıyorlar
Gdogru zerroya ben göbeği düştüğünden beri her gün yıkıyorum. Hele şimdi yaz, kesinlikle her gün yıkayın.
Lizbon zerroya bu sıcaklarda hiçte bir şey olmaz gündüzler yaptırırdım ben daha sonra sabah aksam banyo yaptırmaya başlamıştım
Canneda zerroya Bebeğim 2 aylık bende her gün yıkıyorum ama sabun şampuan vs. gün aşırı kullanıyorum maksat su değsin vücuduna çok rahat ediyorlar gerçekten
zerroya Güzel anneler bu değerli tavsiyeleriniz için sonsuz teşekkürler 🙏🏻 bundan sonra hergün yıkamaya devam ama daha az şampuan köpük bol bol saf su hepinize sevgiler 🥰