Seda_123 zerroya Ocakta doğdu kızım 1 ay öncesine kadar 2 günde bir yıkıyordum ama çok sıcak havalar istanbulda her gün yıkıyorum rahatlıyor suyu seviyor şampuan kullanmıyorum ama haftada 2 defa şampuanla yıkıyorum
Eymeninannesiiiiii zerroya her gün yaptırıyorum hatta hava çok sıcak olduğu için öğlen uyuyamazsa öğlen de yıkıyorum