Merhaba. Öncelikle hayırlı olsun. Güzel seneler diliyorum bebeğiniz ve size :) benim 1 yaşında oğlum var 2 Temmuz doğumlu. Ben her gün sabah 10 da yıkardım oğlumu ve öyle uyuturdum, öyle bir rutin düzenlemiştim kendimize. Yaz bebeği olduğu için her gün yıkamanda bir sakınca yok, hatta bebeğinin gelişimi için çok iyi