GoGirl bence tam tersine yeterince bilgilenmedigimiz icin emzirme sorunlari yaşıyoruz. Kendim yaşadım aynı hataları başkası yapmasın diye gördüğüm bilgiyi paylaşıyorum. Ben de 5 ay önce emzirmeyle ilgili kafayı bozmuştum. Ama forumda gördüğüm kadarıyla ki uzun süre geçiriyorum burda annelerin çoğu sütünü az sanıyor, yetersiz sanıyor halbuki her şey normal ilerliyor. Sadece bunu görebilmek icin tecrübeye ihtiyaçları var