nilosaydn halk arasında yaygın bi inanış, onlara da hak veriyorum ☺️ genel olarak benim gördüğüm şu: eyvah sezaryen oldum sütüm gelmicek diye strese giriyorlar ve stresten süt inmiyor ☺️ bunu bana hamileyken ebem anlatmıştı ki o zaman normal doğum gibi görünüyordu. Sütüm gelecek mi gelmicek mi diye düşünmeyecek ve alıp kucağına emzireceksin. Sen sütüm gelmicek dersen sütün gelmez demişti. İşin sırrı streste, sağlık problemleri olanların dışında tabiki. Bu sezaryen olsun sakat kaldın inanışının diğer bir versiyonu ☺️