nilosaydn oksitosin ile alakalı bir durum. Normala doğumda çektiğiniz o sancinin sebebi oksitosin. Oksitosun hem sancıyı hem süt kanlalrii acıyor ama sezeryanda o kadar salgılanamıyor(sanci çekmeden yapay şekilde doğum olduğu icin). Tabiki süt mucizevi ama sezeryanda gecikebiliyor bunu söylüyorum.