Karbeyaz89 Ben ilk ay öğlen tek öğün verdim ve sebzelerle başlayıp yoğurt ve meyvelerle devam ettim.Diğer tadımları yaptınız mı bilmiyorum ama burda yazılana göre cevap vereyim,önce normal sebzeler patates havuç kabak gibi tadımlık olacak şekilde ilk gün öğlen 1çay kaşığı, 2.gün yine öğlen 1 tatlı kaşığı( ama yerse,zorlamadım hiç) 3.gün biraz daha artırdım ama bu isteğe göre,eğer istemiyorsa zorlamadım.İlk günler kızım da kustu öğürdü ama zamanla alıştı.Yani pirinç unu yerine yoğurt sebze meyve deneseniz belki sever.Zaten pirinç unu içinde bana göre 5kaşık çok daha midesi yeni yeni alışıyor🤷🏻♀️Ek gıda ilk zamanlar çok az yediği için ben 1 maksimum 2 saat sonra emziriyordum mutlaka.Eğer denemediyseniz bir de böyle deneyin yine aynı olursa doktora sorun mutlaka.