Karbeyaz89 Allah sizden de razı olsun ne demek🤲🏻💜Tadımlardan sonra zaten 7.aya geçtik anca,öyle aman aman çok yemiyordu ben de yediği kadar verdim.Bazen ufak bir kasenin yarısı bazen tamamını yiyordu çorbanın ya da farklı bir pürenin,abartı ve midesini yoracak kadar yemediği sürece bence sorun yok ama bildiğim kadarıyla 1çay bardağı en fazla.Zaten ilk aylar yedikleri öğünler bazen o kadar oluyor çoğu zaman olmuyor bile zamanla alışıyorlar.8.ayda artık normal kahvaltı hazırlamaya başladım mesela.Peynirli omlet ya da pankek,salatalık,haşlanmış yumurta sarısı,lor peynir,salatalık bunları verdim ama dediğim gibi yesin diye asla zorlamadım.Çünkü zorlarsanız aman neden yemiyor aç mı kaldı gibisinden bu sefer tiksinebilir hiç yemez,riske atmadım bazen yiyor bazen yemiyor akışına bıraktım çoğunlukla yedi.Köfte,haşlanmış patates, havuç karnabahar brokoli bunların hepsini yumuşak bir şekilde önüne verdim gözlemledim yavaş yavaş yedi.8.ayda başladım yoğun olarak bütün olarak yiyecek vermeye(köfteye sanırım 9.ayda başlamıştım)bazen de ben parçalayıp verdim öyle de yedi.Kızım 10ay 10günlük şu an,çoğu zaman önüne koyuyorum döke saça yiyor istediği kadar😊bu arada diş dönemlerinde ek gıda reddetme olabiliyor bunları yaşayabilirsiniz,asla ağzını açmıyordu kızım yeni yeni tekrar başladı şükür.Tecrübelerim bu şekilde yanlışım var mı bilmiyorum ama aksilik hiç yaşamadık.Umarım size yardımcı olmuşumdur.❤️