Karbeyaz89 benimki 11 aylık oldu şu an. O yüzdən kendi yediğim yemeklerden de veriyorum. Çorba köfte falan. Ben ilk başlarda dediğim gibi sadece sebze ve mevsimlik meyvelerle başlamışdım. O yüzden tavsiyem unu bi süre vermemeniz. Sadece haşlanmış sebzeleri 3 kaşık vermeniz. Dadını beğenmezse sütünüzü sağıb bir az karıştıra bilirsiniz pürelere. Bir çok arkadaşım bu süreçte zorlandı sizin gibi. Çünkü şu an bebeğiniz emme refleksiyle her şeyi yemeye çalışdığı için elinizle yedirmeyi de deneyin. Kaşıkla çoğu bebek yemek istemeye bilir. Bebek irmiği cok iyidir ama onu da 8 aydan önce vermemenizi tavsiye ederim. Mideye ağır gele bilir ve kusar bebek. Şimdilik papates, havuç, yumurta sarısı, kabak gibi sebzeleri haslayip ya da buharda pişirip az az yedirin. Adı üstunde tadimlik. 3 kaşık bile yeter bebeginize. Fazlası mideye ağır gelebilir.