Karbeyaz89 rica ederim, tek öğün veriyorsunuz ama sindirimi biraz zor bir şeyle başlıyorsunuz. Porsiyonlarını küçük tutun, minicik bir salatalığın içini ezin, yarım haşlanmış yumurt sarısı, azıcık kendi yaptığınız lor peyniri bunlat onu doyuracaktır tek öğünde. Sütünüz çok şükür varmış bu bebeğinizin ana besin kaynağı zaten. Çeyrek havuç, çeyrek kabak, çeyrek patates biraz da et suyuyla püre yapın, akşamları da çok az muhallebiye muhallebiden fazla meyve püresi karıştırın hem meyve de yemiş olur. Bence bu şekilde midesini de yormamış olursunuz. He yine de kusarsa bir doktorla muhakkak görüşün ve doktora götürene kadar da sadece sütünüz ile besleyin.🙏🏻