Mom090 aybukemom yani biraz tetikte ol tabii 👍🏼 Çok geçmiş olsun umarım önemli bir şey çıkmaz gerçi idrar yolu enfeksiyonu vs çıkarsada ilaçla çözersiniz Allah dermansız dert vermesin 🙏🏼
Mom090 aybukemom çok haklısın bende öyleyim kızım 15 aylık ilk ateşlendiğinde çok tedirgin olmuştum 5 gün çektik ateşi 40.3 gördük kanda idrarda bir şey çıkmadı 6.hastalıktı sadece hep bak ateş 38.5u geçer 39a hareketlenirse muhakkak acile götür ama
Seydameva MiracAlpinveUmutunAnnesi ay töbe de töbe de Allah korusun ben de senim gibiyim mevaya bir şey oldu mu kafayı yiyorum Allah sağlıkla imtihan etmesin her şey halloluyor 🤲🏻
Mom090 aybukemom yok maalesef kanda ve idrarda hiç bir şey çıkmadı 5 gün hep indi geri çıktı ateşi 2 kere acile gittik yüksek ateşle sonra 6.hastalık olabilir dedi doktor 5 günün sonunda ateş bitti döküntü oldu o da 3 günde geçti döküntü olunca anladık 6.hastalık olduğunu
aybukemom TgcDvc verdi hatta havale önleyici verdi ama çok zararlıymış 38 i geçmeden kullanmayın demiş eczacı birkaç arkadaşa sordum onlarda öyle dedi . Doktor ise sabah akşam birer tane ver dedi
Mermaid3133 Enfeksiyon olabilir, kızımda öyle olmuştu ve kan tahlilinde enfeksiyon çıkmıştı, antibiyotik tedavisi ile 2 günde toparlanmıştı çok şükür
aybukemom Mermaid3133 inşallah emfeksiyon değildir antibiyotikle tanışsın istemiyorum henğz ama olursa da dert de şifa da allahtan .bizde sizin gibi atlatırız inşallah size de geçmiş olsun
Mom090 aybukemom sanada çok geçmiş olsun dediğim gibi ateş çok artarsa acile götür muhakkak ama geçecek öyle düşün 🙏🏼
aybukemom Mom090 şimdi ölçtğm 37.4 ama tabi müsade etmiyor ölçmeme doğru mu değilmi bilemedim dil altından ölçüyorm cihaz öyle yapılmış
Mermaid3133 aybukemom aminn çok teşekkür ederim, bizimki 3 defa tanıştı maalesef ama Allah dermansız dert vermesin evlatlarımıza
Mom090 aybukemom aklında olsun birde koltuk altı ölçerler varya eczanede 10 15 TL bişey ondanda al bende alından ölçer var ama asıl koltuk altı doğru sonuç veriyor ateşi iyi şükür ara ara bak bu gece nöbet var biraz
aybukemom Fatmako canım metrolife gittik ama gittiğimizde mesai saati bitmek üzereydi ucu ucuna yetiştik