zeynepalp biz 3 aylıkken sünnet ettirmiştik. Hatta yenidoğanken bile sünnet ettiren var. Bende iyiki erken sünnet ettirmişiz diyorum. Şuan oğlum 15 aylik ve hicbir sıkıntımız yok cok şükür. Bunun erken sünnet ettirilmesiyle alakasi yok. İyi doktoru bulmak lazım. İyi doktorlar sadece özel hastanede olmuyor. Bende araştirdim ,yaşadigim şehirde sünneti iyi yapan doktoru. Devlet hastanesinde bi doktoru cok övüyorlardi, onda yaptirdik sünneti. Ve sünnetten sonra bi kaç defa cocuk doktorlarina gitmiştik kontrol için. Sünneti kim yaptiysa cok iyi yapmiş dediler hep. Bence sizde biraz daha bekleyin, ya da tam emin olmak icin başka bi doktora daha gidin. Boşuna kendini suçlama. Doktor iyi sünnet yapamamiş. 🤷♀️