İyi geceler arkadaşlar. Oğlum şu an 10 buçuk aylık. 5 aylıkken gerek çevremin gerekse çoğu doktorun önerisiyle özel bi hastanede sünnet ettirdik. Eşim korkmuştu istememişti, sonrasında rahat ederiz daha çabuk iyileşir vs. diyerekten ikna etmiştim. Öyle de oldu, hiç sünnet olduğunu bilmedik çok rahat geçmişti. Ama gel gelelim birkaç Aydır şüphelendiğim şey doğru çıktı. Sanırım oğlumun sünnet derisi az kesilmiş. Yada sünnetten sonra yapışıldık olmuş. İki doktora götürdüm biri öyle dedi biri böyle. Az kesilmiş diyen doktor nerdeyse bizi dövecekti 🙄 erken sünnetin zararları bunlar diyerek söylendi de söylendi. Şu an bir sakıncası olmaz, 6 yaşına kadar bekleyin düzelmezse tekrar fazlalık olan deri alınır dedi. Eşim bana demediğini bırakmadı tabiki. İnanılmaz moralim bozuldu. İyi ki sünnet ettirdim, kafamız rahatladı dediğim şeyin şu an pişmanlığını yaşıyorum… ilk gittiğimiz doktor ise yapışmış, ufak bir operasyonla açarız orayı dikiş falan olmadan dedi. Hiç eksik alınmış yada erken sünnetten dolayı falan demedi. Sıcak suyun içinde masaj yapın geriye çekin dedi bir de krem verdi. Ne yapacağımı bilemez durumdayım. Tekrar mı doktora götürmeliyim yoksa zamana mi bırakmalıyım? Lütfen yardımcı olun 😔