zeynepalp merhaba, eğer yapisikliksa bizim de başımıza geldi cerrahi mudahele olmadan eliyle açtı sünneti yapan cerrah, sonrasında masaj gösterdi sürekli yapmamı söyledi, yapisikliksa korkmayın, ama derisi az kesilmisse tekrar müdahale gerektirir mi bilemiyorum, bence sünnetten anlayan birine götürün çocuk doktorundan ziyade, sünnet işini yapan biri daha iyi bilgi verir diye dusunuyorum, canınızı sıkmayın, masajı aksatmayin eğer yapisikliksa yapmadığınız sürece daha çok yapisacaktir