1prens1prensesannesii FrenchPress bende de ödeme aşamasında yazıyor. Görüştüm pttden çekiniz dediler.
Mervemerveesk FrenchPress pttden alınıyor. Ben de bugün aldım ama öncesinde 144 ü arayıp paranın hesabıma yatıp yatmadığını sordum. Yatmış dedikleri için ptt de gidio aldım
Mervemerveesk Sareaykilic alo 144 ü arayıp sorun ptt ye gitmeden para yatıp yatmadığını. Yoksa boşu boşuna gidip dönersiniz
Deletedmom328 masalsii 4 ay oldu hala yatmadı 🙄😂 oğlum 16 aylık yeni öğrendim ben böyle bseyin olduğunu başvuru yptm hala ödeme aşamasında
SinyorinA FrenchPress aynen arayip sor bencede ben ptt ye gitmistim o kadar sıra bekledim yatmamisti sonra bikac hafta sonra tekrar gittim yatmıştı biraz gec yatırıyorlar
Meltemgunturkun Leylaaaaa bilgi geliyor mu canım benim eşim başvurmuştu benim numarama mesaj gelirdi yatsaydı dedi