elmaliturta RundownMom aman almayın geçen ben sırf denemek için söyledim kızım iki yaşına yeni girdi elbise olarak 3 4 yaş söyledim o bile küçük geldi. Ki benim kızıma doktorlar zayıf diyor öyle kalıplı bir cocuk bile değil hemde kumaşları güzel değildi
RundownMom elmaliturta hadi ya tüh. Ben de burda görmüştüm ismini de öylesine bi bakmıştım bi ara. İyiki almamışım o zaman😊
elmaliturta Zzbnnu sayfaya baktım da muslin tulumlar çok hoş onlardan aldiniz mi hiç kullanışlı mi acaba
Zzbnnu elmaliturta ben iki muslin tulum bir penye tulum aldim cok memnun kaldim. Kumas kalitesi baya iyi
Deletedmom297 jap kalıplarının tam olmasi onemli benim icin cnku yaz surda 2 3 ay dha surecek seneye zaten olmaz o yuzden bolda olmasin istiyorum
Deletedmom44 Deletedmom297 instagradan değilde minicity sitesinde çok güzel şeyler var tavsiye ederim 👍
Mom9 E bebek’in kalıpları dar büyük almanız lazım eğer bebeğiniz minyon değilse. Minicity ve civilin ürünlerinden memnun kalmıştım bir de lcw onlineda da güzel şeyler var
Uzaymekiii Deletedmom297 instagramdan hiç kızıma bişey almadım ama koton kids hm kids zara kids de çok güzel şeyler oluyo hele bazen indirime denk geliyo ki off tadından yenmiyo😂
Deletedmom388 Deletedmom297 Lcw,defacto ve e bebek.Sürekli buralardan alıyorum çok cici takımlar,askılı salopetler falan var🌸