Bu illeti toptan kaldirsalar olduruyorsa niye satiliyor ya gercekten iradeli bir sekilde durmak cok zor ama ben kendimi sartliyorum yine cunku bende hamilelikte hic icmedim ve severek biraktim tiksinmedim bile sonra burdaki cogu kisinin dedigi gibi cnimi sikan oldumu pskolijik iste iciyorum 1 2 tane iciyorum, ama arkadaslar gerckten vicdan azabi cekiyorum 15gun sonraya kendi kendime soz verdim birakicam psikolojik olarakta biraz rahatlamis olucam o donemde o yuzden gun verdim sizde ole bi yapin deneyin, birbirimizi gazlasak aslinda bi post acip bu isin savunulcak hicbir yani yok malesef ve bebegimi uyutup iciyorum 2 saate sutteki orani yuzde 50 dusuo diyolar ama diyolar isteeeee 😔bebegine gecmedi diyelim ki bize zarar bi bebegin en cok anneye ihtiyaci var bakin bole gazliyorum kendimi birakicam ben sizde ugrasin🤲