TalihKusu gezentianne allahım gerçekten öyle kafada bitirmek gerek ammmaa olmuyor birseydir sebebi olması lazım birde bem iradesiz insanlardanim mesela asla diyet yapmam çünkü görünce yiyorum 🤪😂 inşallah bırakmak isteyen herkes kurtulur
Ahsenay Tugcekayar hmileyken de içtim emziriyorum hala da içiyorum tabi günde 1 paket falan değil en fazla yarım paket oluyo o da muhabbet ortamı falan olursa