TurkerNoyan çok haklısınız ben de söylediklerinize katılıyorum. Ama sigara içen biri bunu anlayamıyor anlasa da bir şekilde işine gelmiyor. Eşiniz ne güzel bırakabilmiş iradeliymiş. Zararını gözümüzle görmediğimiz için içmeye devam ediyoruz işte. Ben hamilelik ve emzirme dönemi boyunca 3 yıl hiç içmedim. Emzirme bitti direk yaktım bir tane. Günde bir iki içiyorum. Zararını çok çok iyi bilsem de tamamen bırakamıyorum. Az içiyorum ne olcak diyip kendimi kandırıyorum. Ama lanet sigara böyle bişey 😔