Efemoloji bıraktığımda 25 yıllık tiryakiydim. Bebegimi öğrendim bıraktım asla tekrar içmedim içmem.. destek almadım destek karnimdaydi simdi de kollarımda… babam da 45 yıllık kahveci ve 55 yıllık tiryakiydi bi anda bi söze ( bi doktor zararini detayiyla anlatti) kahve işletmeye devam etti ve asla içmedi baktı ki hala pasif icici kapattı kahveyi… örnekleri var cok hem de