Nurbeyza ben türkiyede yaşamıyorum doğumum da burada olmadı haliyle.Doğumdan sonra sütüm az geldi doktorum memeyle beraber mamaya başlattı iri bir bebekti süt yetmiyordu. Ağlaya üzüle verdim. Aylar geçtikçe de cc olarak arttırdı haliyle. Buraya ailemi ziyarete geldim aşı zamanıydı gittim sağlık ocağı doktoru yok mama vermemeniz lazım yok sütünüz var hemşire desen öyle hemen kes mamayı ağlıyo deyince sindirimi daha hızlı sütün ondan ağlıyo mamadan değil filan bende dedim herhalde bi bildikleri var bir ay kestim. Bebeğim 1 gr bile almadı o ay. Aksine 100 gr zayıflamış 3 aylık bebek ağlaması yeri göğü inletti bir ay. Tekrar gittim bebeğim kilo almamış diyorum hemşireye bişey olmaz alır diyo. Dedim sen bunları boşver sonunda olan bebişine olacak. veriyorum günde 4 kez mama. Çok şükür kilosu da herşeyi de yerinde. Hala hemşire ek gıdaya geçtin mamayı kes diyip duruyo. Keyfimizden vermiyoruz herşeyi geçtim bi kutu mama kaç para olmuş. Ezberlemişler bir sütün var. Yok kardeşim ne yapayım. 30 cc zor çıkıyo sağsam. Delirtiyor bu tavırlar beni. Zehir değil ayol mama.