Benim saglik ocagindaki ebe geldi bak aklima 30cc den fazla sutum cikmiyo mamada veriyorum haliyle. Mama iyi bisi degil bol bol emzir artar diyo e artmiyo ama emzirmekten kacmiyorum yeni tuttu zaten cocuk memeyi diyorum. Cok agliyo mamayi birakamam suan diyorum Ooo siz mamaci olmussunuz bile kolayi secmissiniz diyo. Her sagimda 200cc aliyorumda ben cocuga vermiyorum su basinda sicaklik ayarlayip mama yapmak daha kolay cunku iceriginden de eminim. Hay Allahim😒