Benimde memeucu olmadığı için ememedi kızım sağıp verdim, bir ay sonra kesildi sütüm, şimdi sadece mama veriyorum. Her anne ne mücadele veriyor tabiki bende isterdim emzirebileyim sütüm gelsin ama olmayınca olmuyor. Çevre baskısı yüzünden depresyona giriyor insan lohusalık zaten yeterince ağır bir duygu durumu. Takmayın kafanıza, bebeklerimiz için en önemli şey sevgi ve ilgi. Mamayla beslemek dünyanın sonu değil.