Bu toplumda neden mama baskısı var ya, Anne suütü tamam da emmezse yada baska bisey olsa bu mamalar bebeklere göre yapılmıyomu sonucta anlamadım gitti, ben emziyorım sürekli günde 1 kere felan hic sütüm gelmezse veriyorum ama bu gidisle bırakcak glb savas veyorum resmen emsin diye hic bi anne hazır göğüste süt varken kalkıp mama yapmaz yedirmez zaten bunu bi anlasalar ama nerde