Tugbayigit ek gıda reddi dönem dönem oluyor malesef. Benimki geçen hafta sadece 1 hafta emdi öyle diyim , ne yaptıysam döktüm sabah öğle akşam… sevdiklerini bile yemedi direk kaşık reddi yaptı. Malesef böyle şeyler çok oluyor diş dönemleri , atak vs.. Ama diğeri için benimde verebileceğim bir tavsiye yok en iyi sen tanırsın bebeğini. Öncelikle kendini hazır hisset, sonra yavaş yavaş deneyebilirsin. Yine de doktor tavsiyesi ile olmalı bence