Tugbayigit geçiyo canım valla bende çok üzüldüm stres yaptım. Yaptığım her şey çöpe gitti. 1 2 haftadan sonra geçiyor. Ama hiç zorlamadım. Tamam sonra yeriz diyip kaldırdım. Bi ara çok sinirlendim belli etmedim ama yiyorum kendimi yani sonra Bende umursamadım rahat olmak gerekiyor bazen 😊