bisadekahve bugün 6. Ay aşısını olduk. Bir sonraki aşı 1 yaşında dedi ebe. Ama 9. Ayda kızamık aşısı var. Onun için şuan tam tarih veremiyorum. Çünkü sayfayı bize ayda bir açıyorlar. 9.10.yada 11 aylarda sayfa açıldığına bakacağım size. Eğer yapmamız Gerekirse ben seni ararım yaparız. Ama aramazsam 1 yaşında geleceksiniz dedi.