_Zeynep_bebek aşının içinde yumurta proteini varmış yumurta alerjisi olan bebeklerde tepki gösterebiliyormuş bu yüzden hastanede yapılmalıymış benimkilerin yumurtaya alerjisi yok 2 aydır yiyiyorlar ama insan genede panik oluyor aşının içinde akı varmış galiba ben daha hiç beyazını vermedim hep sarısını yediler ki beyazı 1 yaş önce verilmiyor diye biliyorum akını vermediğim için az panik olmuştum ama biraz araştırınca bilen kişilere sorunca sorun olmadığını anladım☺️