Aryemus_3 Karamel2020 Benim bebegimde çok huysuzdu bol bol beyaz gürültü açtım ninniler piş pişler açtım sürekli konuştum masaj yaptım ayakta salladım ama hiç sevmedi bende alışmasın diye bıraktım
Karamel2020 Aryemus_3 iyi ki bırakmıssın malum benim kız kötü şeylere 3 dakikada alışıyor hemen kolik sesi beyaz gürültü hem bunları dinliyor hem de sallıyorum 2 destekle yatıyor baş ağrıtıyor artık birde
Aryemus_3 Karamel2020 sallamak zor umarım hiç ihtiyaç duymam bebegim 3 ay 2 günlük kendi kendine yatmasını çok istiyorum arada yatıyorda doğru beyaz gürültü çok fena baş kalmiyo
Esmacetin Karamel2020 ayakta sallama hızını azalt canım giderek 10 saniye sallıyosan 10 snıye sallama yavas yavas süreyi uzat gün gün alısır ama pes etme sakın ama sonrasında düz zeminde uyumaya alışır şş pat pat yöntemini aratır sonrasında uygularsın
Firdevsbeyzam Karamel2020 benimkide kolikdi Allah’ım sabir versin tek başımayım çok zor en son ağlıyordum o kadar derece uyumuyordu o ağlıyordu ben agliyordum uykusuzluk beter zaten
Karamel2020 Firdevsbeyzam aynen bende öyleyim o bi tarafta ben bi tarafta ağlardım kolik olması daha bi zor hele ki teklik zaten hepsi üst üste aylarca lohusa piskolojisine girdim cıkamadım halada arada tutar
Karamel2020 Firdevsbeyzam aynen bende öyleyim o bi tarafta ben bi tarafta ağlardım kolik olması daha bi zor hele ki teklik zaten hepsi üst üste aylarca lohusa piskolojisine girdim cıkamadım halada arada tutar
nilbuglem Karamel2020 bende bebeğimi nasıl uyutmam gerektiğini bilmediğim için hep salladım.. aslında çok ama çok gereksizmiş. Salla dur yöntemiyle bıraktık biz. Yani 6 kere salladım 2 saniye bekledim. Bunu 2 gün yaptım mesela. Sonra 5 kere salladım 2 bekledim. Kademe kademe devam ettim sonra beşiğine yatırdım ninnyle uyudu. ( uyku eğitimi aldıkvs) ama şu an yanına yatıyorum o şekilde uyuyor kızım da bende böyle mutluyuz 🙏🏻
Karamel2020 nilbuglem Ay ne güzel en iyi yontem salla dur a benziyor zaten uyku eğitimini bir danısmandan mı aldınız
denizesintim17 Karamel2020 merhaba anneler bana kızmasın ben de şöyle bir formül geliştirdim sallanan besik aldım bir de sallama motoru. Müthiş bisey beşiğe koyuyorsun ayarı var çocuk mık yaptimi başlıyor sallamaya 20 dk boyunca yine uyumadıysa sesini duysun tekrar başlıyor ayarları var gece ve gündüz sallanma özelliği var. Hayatım kurtuldu resmen çok şiddetli sallamıyor da hem. Internnetten bakmani öneririm. Besik sallama aparatı olarak arat 😉
Tubavttr Karamel2020 kimisi 4 aylık kimisi 5 6 aylık ama gaz problemi varsa tam eğitim oturmuyor enazından bizde durum böyle aynı zamanda ek gıda kabızlık vs. Bunlarda süreci etkiliyo
Karamel2020 Tubavttr doğru ek gıdaya başlayınca kabızlık sorunu olacak oda etkileyecek ama direk uyumasada su sallanmayı unutsa bana yeter
Karamel2020 Aryemus_3 eğer arada yatıyorsa yatma sayısını coğaltın bence alışmasın ileride daha da kötü oluyor
1prens1prensesannesii Haticekkbkr 51 günlük bende beşikte sallayarak uyutuyorım kollarım ağrıyor artık. Daha erken mi eğitim için yada ne zaman normal sallamadan uyur acaba
Karamel2020 1prens1prensesannesii 4. Aydan sonra eğitim oluyor mesela ben kızın 3,5 aylık ben suan arastırıyorum ayı dolunca en uygun yöntemi deniyeceğim ama emin ol gün ilerledikce daha zorlasıyor :(
Haticekkbkr 1prens1prensesannesii daha erkendir sanırım benim eğitim alacağım bayan 3 aylık olunca veriyoruz demişti
Esmacetin Karamel2020 ben salamadım fazla kendi uyuyordu zaten karnı doyunca ve sakin bir bebekti o dönemyatır kaldır yöntemini uyguladım sizin bebeğiniz kolik olduğu oldugu için yumuşak bir geçiş yapın yıpranmasın ağlar çok
nilbuglem Karamel2020 evet uyku eğitimi aldık(ağlatmadan). Ama sonra ben uyku eğitimini bize göre uyguladım 😁
Tubavttr Karamel2020 canım bende öyle diyodum sallamayı unuttu şükür ama gece çok kalkıyo şimdide keşke gece kalkmasa diyorum bakalım Allah yardımcın olsun
bayankitapkurdu Karamel2020 ben doğduğundan beri koynumda uyutuyorum. 2pış pış yapıyorum hemen uyuyor. İnşallah değişmez hep böyle uyur.
Karamel2020 bayankitapkurdu bu şekilde devam et bence asla bir gün aman az sallıyayım deme anında alısıyorlar bebekten bebeğe değişir tabi ama
Karamel2020 Haticekkbkr 3 aylık erken oluyor mesela benim kızım suan 4. Ay atağı geçiriyor her bebekte oldugu gibi uykuları tamamen bölünüyor gündüz uykusu bitti aksamları çok kalkıyor eskiye göre internetten 4. Ay uyku gerilemesini araştır derim 4. Aydan sonra başla ben öyle karar verdim
Deletedmom253 Başka bir postta şu an şey tartışılıyor ‘tabi kucağa alıştırıcam büyüdüğünde kucağa alamıcam ki’ öyle düşünen annelerin buraya gelip bu postu okumalarını isterim
Karamel2020 Arassim emzik almadı ret ediyor midesini bulandırıyor maleaef ki öyle birden müzik acıp beşiğe koyamam sert bir geçiş olur keşke olsa :(