Karamel2020 benim annem ve kayınvalidem bebegimi cok salladilar lohusaydim kafam cok baska yerlerdeydi karismadim. Ama onlar evlerine döndükten sonra unutturmaya basladim başarılıda oldum ben soyle yaptim. Normalde uzun uzun sallanarak uyuyordu ben sureyi kısalmakla basladim. 20 dk sallamıyorsam 15 dk salladim. Geri kalani uyusun diye pispisledim. Durmuyorsa emzirip mayıştirip yine pispisledim oyle uyudu. En son 5 dk ya dusurdukten sonra hic ayağıma almadim kucağımda emzirip pispisledim. En son sadece poposuna ya da govdesine omuzlarina pispir yaparak uyuttum. Bende ise yaradi. Karnını doyurup yari mayisik halde yatagina koyuyorum. Artik pispislemeye bile gerek kalmiyor. Sakin bir anda kesmeye çalışmayın. Dusunun siz bile aliskanliginizdan kolay kolay vazgecemken o nasil bir anda hemen unutsun :) sabirli olun mutlaka unutacaktir :)
mayı bilmeuen bebek bir başkadır 🥰