Karamel2020 benim bebek de kolik. 2 hafta hiç ara vermeden ağladığı günler oldu. Canım çıktı kucağımd sakinleştirmekten. Belim koptu, kollarım koptu, ayakta durmaktan bacaklarım dizlerim ağrıdı resmen. Ama asla bebeğimi ayakta ve ya kucakta çok sallamadım. Kucağlmda hafif ritmik salladığım oldu ama alışkanlık haline getirmedim. Kendi kendine uyuyor şimdi bebeğim. Bu gün 2 aylık olduk. Bence pes etme. Pes edersen en başa dönersin. Ya tam hazır olduğunda başla, ya da başladığıb zaman pes etme. Önce kucağlnda sallamadan uyutmaya çalış. Bir kaç gün sonra beşiğine koy, beşiği hafifce salla. Sonra yavaş yavaş onları da azalt. Müzik aç ve emzik ver ağzına uyusun.