DogaLina bizde de aynısı vardı. 8 en geç 8 buçukta uyurdu kızım gece de 2 kere falan emmek için uyanırdı. 7 buçuk 8 aylık gibi olduğunda bir anda değişti inanın bir gece tam 7 kere ağlaya ağlaya kalkmıştı. Nedenini asla çözemedim. 10 gün falan sürmüştü. Şimdi 9. ayına yaklaştı yavaş yavaş düzeliyor.
Ama asla önceki gibi bir düzenimiz kalmadı bir günü diğer gününü tutmuyor dün akşamda hiç ağlamayan bebeğim 2 saat ağladı sırf uykuya direnmek için. Sanırım bu atak en uzun ve en zorlu atak dönemi olacak, bol sabır bizlere 🙈