DogaLina çok normal Canım bak o aylarda bazı bebeklerde bir dönem oluyor o da onların tam huylarını ortaya çıkarıyor benim de kızım 7 buçuk ay oldu geceleri ağlamaya başladı dişler çoksa dönemine girdi o sebepten önceki sebep. Diğerleri de artık onun verdiği şeylerden ötürü artık sizi görmeyince ağlayacak bir dönem birlik olacaksınız bir dönem sürekli mızmız olacak ben 15 aya kadar çektim tabi sonrasında 2 yaş derken sendroma yakalandı ordada ayrı huysuz geceleri benim kızım 7 aydan sonra en az 8 kere uyanırdı karnı tok olsun olmasın şimdi 2 yaş olacak hala en az 3-4 kez uyanır tok olsun olmasın huy edindi 🤷♀️ Allah sadece sabır versin tuhaf dönemleri çok bu evlatların o sebepten annelikte zor ☺️ 💖 dişleri çok agrıyorsa sağlık ocağı doktoruna calgel diş jeli yazdırabilirsiniz çok aşırı sürmemek şartıyla agrısını gece o uyumadan surun muhteşem rahatlatıyor ben 2 kutu kullandım doktorum iyi değil fazlası sorun açar yaşı büyüdükten sonra diye az öz kullan demişti çok iyi gelmişti o dönem bize