Selam kızlar. Kısaca hemen anlatiyim uyku sayfalarını talan ettim ama yok yani ne yaşadıgımızı bi anlamadım. Kızım doğdugundan beri gece uykularında beni hiç üzmedi. Şuan 7 ay 15 günlük. Akşamları her zaman 8.30-9 arası uyur sabahta 7-7.30 arası uyanır gece bi kez mama için uyanır. Ondada ağlama fln yok mırın kırın ederdi duyardım verirdim uyurdu. 1 haftadır geceleri ağlamalar başladı ama çığlık kıyamet. Bazen 2 kere oluyo bazen 1 kere. Mama içince gene uyuyo. Ama niye ağlıyo ya ne bunun derdi? Daha hiç diş cıkarmadık görünürde bişeyde yok. Görünürde bi rahatsızlıgıda yok hersey yolunda. Emekliyoruz ve ayaga kalkıyoruz artık. Ama bunun heveside değil çünkü öyle dikilmeye flnda çalışmıyo sadece ağlıyo. Ne bu ya? Niye ağlıyo? Asla bulamadım sebebini bir haftadır. Daha önce 4. Ay atagı flnda yaşamadık. Hiç atak yaşamadık. 1 hafta sonra atak var ama öncede girmiş olabilir tabi atak böyle bişey mi? Gün içinde normaliz ama. 8. Ayda uyku gerilemesi olabiliyo mu böyle bişey mi? Ay anlatabildim inşallah kendimi