Yigitinannesi13
Kahvaltı: 1 adet yumurta sarısı, bir çay kaşığı pekmez, bir çay kaşığı tereyağı, evde yaptığın peynir, üç adet bebe bisküvisi ya evde yaptığın ya da hipp marka olmalı. Kahvaltı sonrası öğünde sebze çorbası veya hangi çorbayı istersen. Haftada iki bakliyat iki sebze bir kere tavuk bir kere et sulu tarhana vs bir kere de balık çorbası tavsiye ediyor. Bir sonra ki öğünde bir kase yoğurt ev yapımı probiyotik, sonrasında meyve püresi bir porsiyon meyveden. Gün içinde ev yapımı atıştırmalık kurabiye de yapabilirsin dedi. Gece de yatmadan muhallebi ya devam sütünden ya irmikten sana kalmış dedi. Toplamda 6 öğüne böldü. Aralarda devam sütünü de içirebilirmişiz iki kere 180 ml lik. (Tamamen iştaha bağlı ama benim kızım çok iştahlı değil o yüzden bu saydıklarımı tadımlık yiyebiliyor canım.) Aralarda öğünleri değiştirebilirsin istediğin tariflerle. Mesela arada omlet yapabilirsin, pankek yapabilirsin. Tamamen sana kalmış aslında. Arada değişiklik iyidir çünkü damak tadı gelişir bebişlerin...
Sevgiler. ❤️