aslihanulusoy benimde sütüm yetersiz kaldığı için mamaya başlamak zorunda kaldım ama memeyi unutmasın diye biberon vermek istemedim zaten biberonuda alamadı ucunu ağzında çevirip durdu içemedi sonra aptamil devam sütünü kaşıkla vermeye çalıştım onuda yutamadı her kaşıkta boğulmaya başladı mecburen hero baby nin kavanoz mamalarına başladım püre şeklinde onları çok güzel yiyor. Doymadığı için önceden kaka yapamiyordu artık düzenli kaka yapmaya başladı. Aptamil işide başlamadan bitti yani. Kızım 3 ay 10günlük bu arada.